
UEFA Avrupa Ligi’nin 6’ncı haftasında yarın sahasında Beşiktaş’ı konuk edecek Norveç ekibi Bodo/Glimt, maç öncesi son antrenmanını yaptı.
Teknik direktör Kjetil Knutsen yönetiminde, maçın oynanacağı Aspmyra Stadyumu’ndaki antrenmanın ilk 15 dakikası basına açık olarak gerçekleştirildi.
TAKTİK ÇALIŞMASI YAPILDI
Isınma hareketiyle başlayan antrenman, pas ve top kapma çalışmalarıyla devam etti.
Antrenmanın basına kapalı olarak gerçekleştirilen bölümünde ise Beşiktaş maçının taktik çalışmasının yapıldığı öğrenildi.
BEŞİKTAŞ, BODO/GLIMT’E KONUK OLACAK
Bodo/Glimt’in Beşiktaş’ı konuk edeceği karşılaşma yarın Aspmyra Stadyumu’nda oynanacak.
TSİ 23.00’te başlayacak karşılaşmada Slovakya Futbol Federasyonu’ndan Filip Glova düdük çalacak.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1206 kez okundu
2
Gazze’de Ramazan Ayında Açlık Krizi: İsrail’in Bombardımanı Sonucu Gıda Yardımları Ulaştırılamıyor
1103 kez okundu
3
Victor Wembanyama’dan Spurs’a kötü haber: Sezonu kapattı
1021 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
850 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
832 kez okundu