İngiltere Premier Lig ekibi Wolverhampton’da teknik direktörülük görevine getirilen Vitor Pereira, yeni takımının başında çıktığı ilk 2 maçta 2 galibiyet elde etti. Pereira, Mourinho’nun ardından Premier Lig tarihinde 2’de 2 yapan ilk Portekizli teknik direktör oldu.
Bir dönem Fenerbahçe’yi de çalıştıran Portekizli teknik direktör Vitor Pereira, Premier Lig kariyerine hızlı başladı. Geçtiğimiz hafta Wolverhampton ile anlaşan tecrübeli teknik adam, yeni takımının başında çıktığı ilk 2 maçta da galibiyet elde etti. İngiliz ekibindeki ilk sınavını Leicester City karşısında veren Pereira, rakibini deplasmanda 3-0 mağlup ederken, ikinci karşılaşmasında ise Manchester United’ı 2-0’lık sonuçla yendi.
Mourinho’nun ardından ilki başardı
Wolverhampton Teknik Direktörü Vitor Pereira, Premier Lig’de 2’de 2 yaparken, bir başka başarıya da imza attı. Pereira, Manchester United galibiyetiyle Jose Mourinho’nun ardından Premier Lig tarihinde ilk 2 maçını kazanan ilk Portekizli teknik direktör oldu. – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8125 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5049 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5034 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3362 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2265 kez okundu